~sahabat yang diredhai ALLAH~

Monday, December 6, 2010

::i feel like she feels::

MASYAALLAH...
ALHAMDULILLAH...
yang tu la yang dapat aku cakap bile Alin tunjuk gambar ni...
ni baby kakak die..
dah 7 tahun kawen tpi still x de baby..
tapi ALLAH tu Maha Penyayang kan...
berkat kesabaran dorg akhirnye membuah kan hasil
semoge "cuk cik"(dah ade name panggilan) dalam perut ni jadi anak yang baik..
besar nanti leh jadi ulama Islam..
sebarkan Islam dan perjuangkan Islam demi kedamaian dunia..

haiii..bile tgok je gmbo ni...
ase nak nangis je...aku ni kan perempuan..so..InsyaAllah..dengan izin ALLAH..
aku pown akan merasai bende yang same..
FITRAH!!
yup2...memang la awal lagi nak pikir..tapi mungkin kali ni je ade kesempatan nak cakap sal ni...
MESTILA!!!
aku pown nak jadi ibu..
even rase macam x boleh..tapi mesti!!! aku nak ramaikan umat Islam!! aku nak ulama2 aku jadi pejuang Islam!!! tooootttttttttttttt~
FULLSTOP!!!

x nak merepek banyak2 sebab this is future...x berani nak amek risiko...

"YA ALLAH...semoga aku dikurniakan akhlak yang mulia dan disenangi orang tuaku..semoga aku jadi contoh buat adik2 ku..semoga hati aku dijaga seerat yang mungkin atas jalanMU..aminn"

No comments:

Post a Comment