~sahabat yang diredhai ALLAH~

Wednesday, November 3, 2010

::I do love Pink Panther cartoon only::


admire kek macam ni..tapi x kesah...just minat...daripada membazir lebih baek bagi sedekah kat orang yang memerlukan & orang yang kebuluran kat luar sane...
alhamdulillah sangat sebab everytime birthday abah x penah miss beli hadiah & kek untuk ktorg..tq Abah...
special thanks kat Emak gak sebab selalu ingatkan abah supaye x membazir & x BOROS!!

beg ni dah lame aku perhati kat online...rase nak beli je tapi pikir2...beg aku dah banyak sangat(xde la banyak)...ade yang x gune langsung..jadi perhiasan je...
ermmm...dapat masok dalam blog aku pown kire mcm hak milik ar..hehehe

dalam banyak2 posing...ini feberet mr.Da Lang (name to be for my teddy to be)
hahaha...

even beg ni x la cantik mane..tpi disebabkan ade pink panther..uishhh.. cutenye..
tibe2 je dalam pale otak aku pink panther
menari nari gaye original with funny song and alwes membuatkan
tengkuk aku sakit sebab
lentok kiri lentok kanan...

No comments:

Post a Comment