~sahabat yang diredhai ALLAH~

Wednesday, November 3, 2010

::semua orang ade hak untuk bermimpi::


Ya AllahJika aku jatuh cinta
 cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya kepadaMU
agar bertambah kekuatan untuk aku mencintaiMU
Ya MuhaiminJika aku jatuh cinta
Jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku kepadaMU
Ya AllahJika aku jatuh hati
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya
terpaut kepadaMU
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta yang bathil
Ya RabbanaJika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripadaMU
Ya Rabbul IzzatiJika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalanMU
Ya AllahJika aku rindu
Jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku
Merindukan SyurgaMU
Ya AllahJika aku menikmati cinta kekasihMU
Janganlah kenikmatan itu melebihi
Kenikmatan indahnya bermunajat kepadaMU
Ya AllahJika aku jatuh hati pada kekasihMU
Jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang
Menyeru manusia kejalanMU
Ya AllahJika KAU halalkan aku merindui KekasihMU
Jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi hanya padaMU

No comments:

Post a Comment