~sahabat yang diredhai ALLAH~

Wednesday, November 3, 2010

::siapa RASYIDAH ROSLI disebalik tinta ini::

RASYIDAH BT ROSLI
lebih dikenali sebagai CHIE ROSLI di
Kolej Matrikulasi Kedah, Changloon.(KMK)
amat mencintai bidang penulisan, photography, mind mapping, psikologi dan masakan.
memang berbeza antara semua yang aku cintai kerana
itu perlu sebagai remaja.
untuk melahirkan minda kelas pertama:
kite perlukan someone yang multifunction.
aku mahu jadi salah satu daripadanya,
bukan sekadar untuk diri sendiri tetapi untuk
keluarga, bangsa, negara dan yang paling penting
AGAMA ISLAM.
aku x punya daya untuk berdakwah secara terbuka,
jadi harapnye melalui blog ni,
aku dapat sumbangkan sedikit sebanyak ape2 yang boleh aku bantu untuk
ISLAM!
aku bukan la seorang mujahidah yang sempurna
x layak juga digelar muslimah sejati
tetapi aku berusaha!
INSYAALLAH.
seorang gadis berumur 19 tahun, dibesarkan di Perak.
anak sulong daripada 4 saudara yang amat impressive.
RASYIDAH @ RASYIQAH @ RASYIDI @ RASYID
anak kepada ibu yang mithali, PN SHAIDA BT TALIB
dan seorang bapa yang sentiasa menggembirakan anak2 perempuannya dan mengasihi anak2 lelakinya,
EN.ROSLI BIN BASIR.
diberi amanah sebagai Naib Setiausaha Jawatan Perwakilan Pelajar di KMK.
seorang yang sentiasa ceria, suke memberi idea dan mencintai waktu.
insyaAllah.

No comments:

Post a Comment